voldemortspenis

update 2 - graduation!

Kategori: Vardag

hade min sista vocal preformance med min favvo lärare Jude!
bästa gruppen <3
hade också min sista image development med bästa gruppen <3
jag och dessa kompisar graduatade!
mina babes
besties!
obligatoriskt foto framför MI
WE ACHIVED NOTHING!!
fina vänner!
hela gänget!! <3
fina!
besties!
besties!
besties!
allihopp!!!
jag och aiym<3
stel bild frpn min mikael johans och aiyms graduation middag på california pizza kitchen
hade lite förfest hos micke och johan!
gitarren åker alltid fram
blev lite "500 miles" om jag minns rätt
 
graduation var lite stelt, men ändå kul! kul att ha ful hatt på sig men ändå typ känna att man är med i harry potter :) efter graduation gick vi och åt lite mat, snacka med massa folk och sen gick vi och tog en bärs några stycken på cabo! efter gick jag och aiym och käka och sen drog jag hem och tog en nap! var så jävla trött för kvällen innan hade vi varit på Judes gig på fox and hound några stycken :)
men aja sista skolveckan var bra iaf, fick bra betyg och hade massa kul!
 
efter min nap mötte jag upp aiym micke och johan och vi gick och käka på CPK och sen köpte vi dricka och drog hem till dom! Där var vi ett gäng och sen drog vi allihoppa till the Den för att festa med massa MI folk! Var riktigt kul kväll :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: