voldemortspenis

skolstart

Kategori: Vardag

Aiym kom hem från London och vi gick ut och drack drinkar dirr!
sunday fundayclub lol
 
en kväll lekte jag aiym och amanda med amandas färgkritor :))
tog lite kort :)))
båda dom är så jävla snygga i rosa!!!
my no.1s <3<3
på något magiskt sätt fick jag biljett till 5sos på jimmy kimmel
okej jag gick med någon random brud som inte hade ngn att gå med
men det var asbra!
vi hängde lite på rainbow för att fira Johanna som fyllde år och att hon skulle hem till sverige
amanda aiym jag och johanna!
aiym och jag gick på young hollywood awards på the wiltern!
 
okej massa har hänt sen jag började skolan igen och efter semestern var slut! Vi var alla samlade igen och det var kul att träffa alla igen :) har varit upptagen på veckorna och häng mycket med mina kompisar, typ gått på bio, hängt hos oss, druckit lite hehe och bara haft det allmänt bra!
Jag fick också gå på 5sos vilket både var pain och kul :) fick inga biljetter från kimmel, men hittade en random tjej som inte hade någon att gå med. fick stå med henne i gassande sol i 5 timmar.... men konserten var grym :D
har också firat jonathan som fyllt år, firat johanna som fyllt år, firat rosanna som fyllt år (yey hon är äntligen hemma :D) gått på young hollywood awards (såg bla. justin bieber, ansel elgort, nick jonas, vanessa hudgens mm, lol)
har också börjat öva med ett band, och vi ska uppträda på house of blues på onsdag och jag är background vocalist :) känns jättekul :D så det är mycket att stå i just nu men det är jättekul :D känns helt sjukt att detta är min sista quarter... kom ju nyss hit ju!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: