voldemortspenis

midterms

Kategori: Vardag

 
 
amanda på house of blues!
  
 
Aiym och Micke

chilla lite bah
 
så förra fredagen så lyckades jag sneaka mig in på house of blues på något magiskt sätt och fick se amanda köra plus sjunga med henne! det var superkul, och hon hade med sig matte, johan, mikael och matilda i sitt band så det var kul att se! Efter spelningen drog vi till jammen och hängde ett grymt stort gäng och spela lite beerpong och sen drog jag matte aiym och amanda hem till matte och amanda först, och sen drog vi över till lukas och skulle hänga där. det blev en konstig kväll och jag kom inte hem förräns fem typ...
på lördagen tror jag att jag chilla och sen på kvällen drog vi hem till amanda och matte och spela kort.
på söndagen gick jag och aiym på bio och såg lucy! den var bra :)
 
på måndagen hade jag min första dag på mitt internship. det var helt okej, inte jätte händelserikt men det är säkert en jättebr erfarenhet. veckan har gått snabbt, har sjungit och hängt med kompisar :) på torsdagen åkte jag aiym och micke till the grove och åt på cheeskake mums :')
i fredags firade vi thiago som fyllde år och det var kul :D på lördagen hängde jag lite med jonathan och thiago och sen aiym :) idag har jag skypeat med massa kompisar och försöker göra lite planer... hann också med middag på sushistop med aiym! nu ska jag möta matte amanda och aiym och äta lite froyo mums
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: