voldemortspenis

house of blues/AM

Kategori: Vardag

hade show i onsdags på house of blues
jag och aiym!
i torsdags gick jag på AM
det var så fett
alex
staples center
 
I helgen firade vi Johan som fyllt 21 på rainbow och det blev en riktigt kul kväll! Var så jävla trött dock så ramlade in relativt tidigt... På lördagen chillade jag och sen drog jag hem till Matte och Amanda och vi chillade lite. Matilda och Johan kom också och vi spelade lite kort lo. Var skönt med en kväll då vi bara hängde. På söndagen hade vi rep med bandet och sen på kvällen kom matte och amanda hem till mig och vi spelade kort igen :p
 
Veckan har gått riktigt fort, har hunnit med en LPW, rep och i onsdags spelade vi på house of blues! Blev lite krångel med mitt ID, så först såg det inte ut som om jag skulle komma in, men fick tillslut komma in och spela, men var tvungen att gå sen... Igår var jag och Glennette på Arctic Monkeys (jag fick köra bil dit och hem wie) och det var helt fantastiskt! Vi hade sån jävla tur också, för vi hade platser på tredje våningen (man såg typ ingenting, det var ashögt och fanns inga bra skärmar) så vi bestämde oss för att försöka komma lite närmare. Vi försökte i olika ingångar men ingen ville släppa in oss (även fast det fanns massa plats) och typ 5 minuter innan det började försökte vi på ett sista ställe och då var det ingen som kollade oss så vi småsprang in och satte oss på två random platser. Det fannas massa andra platser då, men dom blev upptagna. Var jättenervös och lite skakis, men som TUR va kom ingen och satt på våra platser! SJUKT! alla andra platser blev upptagna förutom dom två vi hade valt hahaha! SÅ vi kom på första våningen och såg mycket bättre! Det var en helt fantastisk konsert!
 
Idag har jag också varit på interview för internship coh jag har nu fått på Musebox, som är ett artist development company, så ska få jobba med sociala medier och att få ut nya artister! Det ska bli kul :)
 
Ikväll har typ alla mina kompisar spelning på house of blues (och jag ska egentligen sjunga background på en låt) men är rädd för att det ska bli knas och att jag inte kommer komma in :( jättetråkigt för jag vill verkligen gå!!! :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: