voldemortspenis

update 4

Kategori: Vardag

efter gayklubbb
mathilda och rickard :)
fin solnedgång!
gängeet :)
:)
:)
jag och aiym!
mina favvisar!
glaada!
:)
massiv pizza!
whut
förmodligen sista kvällen på jammen
så söta!
 
så i fredags träffades jag aiym och mathilda hos mig och käka lite och drack! Sen drog vi till piano bar och träffade upp Johan och Oscar plus hans nya roomate Adam. Vi var på piano bar ett tag och det var nice, sen bestämde sig jag aiym adam johan och oscar att dra på någon gayklubb i weho. var ganska kul, kände att det inte riktigt var min sen (vet inte har inte varit så sugen på att klubba på sista tiden) jag aiym och johan fick dock världens bästa ide! Vi fick till fresh and easy och köpte jordgubbar och sen gick vi hem till Johan, gjorde te och bara satt och mös :) bästa efterfesten satt och prata om allt möjligt! rullade väl hem runt 6 typ.
dagen efter skulle vi på vinprovning! Vi drog allihoppa till en park på sunset där dom visa film och hade vin/öl provning! var verkligen supermysig! köpte lite mat och satt och snacka och drack! :) vi vart ju lite dragna, runt typ 7 så vi var ju tvugna att fortsätta... hehe. Så efter drog vi hem till Magnus där vi hade efterfest ett bra jävla tag. Kommer inte ihåg när vi gick hem haha!
I söndags drog jag och Aiym över till Johan och Mikael och vi fyra plus Laura chillade och kollade på film :) var skönt att inte dricka en dag hah!
I går hade Mikael och Johan hejdåfest. Dom åker hem på fredag, så vi alla samlades hos dom och drack och dom köpte en gigantisk pizza! Vi var hos dom hela dagen typ, och på kvällen bestämde vi oss för att ha en sista kväll på jammen. Jag rickard johan och mathilda gick dit först och käka lite (det var så jävla tomt haha!) sen droppade alla in, och det sluta med beerpong (vi vann yey) allt som allt var det en bra dag :)
idag ska jag packa, och kanske träffa lite kompisar ikväll, men vi flyttar ut imorgon så måste liksom var klar. (HATAR att packa) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: