voldemortspenis

goodbyes

Kategori: Vardag

 
 
 
 
 
 
 
 
<3
<3
<3
<3
 
så i onsdags flyttade jag och adam ut ur vår lägenhet :( helt sjukt att tiden har gått så fort! flytten gick bra, bor nu hos Aiym fram tills jag åker hem! Efter flytten gick jag mikael johan och aiym till vegas seafood buffee och åt massa god mat! Efter gick vi hem till dom för att spela in lite backgroundsång till deras album! Tror vi spelade in i typ 8 timmar i sträck. Var jättekul dock och det lät faktiskt jävligt bra :') efter det kollade jag johan och aiym på insidious! I torsdags gick jag aiym och amanda och käka på veggiegrill (mums) och sen gick vi och kolla lite på amoeba samt gick till skolan en stund. Aiym skulle ha gig på kvällen och vi skulle alla vara med så vi gick dit för att värma upp! :) Efter det drog vi och käka middag med mikael johan, rickard, laura och matte! Drog till rainbow, och sen gick vi över till state social house där giget var! Var en skitliten scen, och inte rätt atmosfär direkt för giget, men det var kul iaf att vi alla spela ihop tillsammans en sista gång! Efter det drog vi alla hem till Mikael och Johan där vi hängde fram till småtimmarna!
På fredagen träffade vi upp alla på seafood buffe (igen lol) en sista gång för att säga hejdå :( Var väldigt sorgligt faktiskt, inte så mycket för att jag vet att jag kommer se dom, men mest för att det var slutet på en era :( vårt gäng är inte samma nu :( så grät lite, (mest för att mikael inte kunde sluta gråta haha) och det känns så jävla konstigt nu att dom är borta. Efter dom hade åkt gick jag och aiym hem och chilla och kolla på film. Amanda kom också över och vi kollade på mer film :) idag drog jag och aiym till the grove och käka och sen gick vi på bio och såg gone girl och nu har vi bara chillat hemma och kollat på skräckfilm :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: