voldemortspenis

update 1

Kategori: Vardag

 
förr förra fredagen! träffade upp mikael och johan på jamesons efter jag hade varit och sett xmen tillsammans med adam, fredrik,trevor och rocky :)
 
bus!
 
jag och micke
 
 
efter jameson drog vi fyra på någon random efterfest hemma hos någon random, var väldigt kul!
stelt med lyse från mobil hah
 
på lördagen kom bästa matilda hit till mig <3<3
 
gick på fest på lördagen hos en klasskompis i pasadena
 
vi var glada över att ses :')
 
 
 :)
 
:)
 
fina :)
fest!
 
jag oh gunnar
 
matte och amanda förlovade sig och då skulle det firas med champange :')
 
okej, på fredagen, (alltså för två veckor sen nu lol) gick jag på bio och såg xmen, den var så himla bra! drov sen ut till jameson och körde lite beerpong med dom gamla vanliga :') blev relativt full haha!
på lördagen kom MATILDA :D wieee, hon var trött och jag var trött så vi hängde mest hemma på dagen, men sen träffade vi +adam upp aiym, johan och nicole som kom hem till vår pool och vi drack lite! Vi väntade på mikael som var i studion och sen drog oss vi mot pasadena för att fira paul som fyllde 19 :) var en riktigt kul fest, men vart väl lite kaos sen efteråt hehe... ska kanske inte gå in på detaljer lol
på söndagen var vi bakis som djur :)
måndagen var memorial day så då var vi lediga, och gick hem till matte och amanda för att fira att dom förlovade! STORT GRATTIS ! :D
veckan gick fort, jag gick i skolan och gick hem och sola med matilda så fort det fanns tid :)
nästa vecka kommer snart :')

Kommentarer


Kommentera inlägget här: