voldemortspenis

update 1

Kategori: Vardag

gick och såg dexterity!
jag och bebe AJ
fick också se 5sos igen när dom öppnade för 1D <3
5sos<3
väldigt bra :')
jag och glennette hittade perfekt selfie lighting
har aldrig sett så mycket folk i mitt liv
harrryyyy
niall mah babe
louee
konfetti!!!!
bra konsert
killarna lyftes upp
färglatt!
 
mah fräänz
being stupid
 
okej så har inte uppdaterat på länge har varit busyyyyy
efter jag var sjuk gick vi och kollade på dexterity som hade sin sista spelning! var asbra somvanligt :)
på fredagen var det äntligen dags för min 1D konsert! som jag har väntat, i typ ett år! Var askul iaf, jag och Glennette körde ner till pasadena och hade en grym kväll! Askul med 5sos och 1D på samma dag! :)
dagen efter gick jag Aiym, Mikael och Johan ut till Jameson och körde beerpong för första gången på ett bra tag! Var jättekul, men sen försökte vi gå på någon fest där vi inte kom in hahah :P 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: