voldemortspenis

wiho

Kategori: Vardag

jag o aiym 
little tokyo
karaoke
karaoke
jag och AJ
mah baby ed
eddie <3
ed
jag och taylor på ed
Julian's show
hela bandet!
 
har gått typ två veckor sedan jag senast skrev lol sorry
förra veckan var vi iaf i little tokyo och firade magnus som fyllde år! spårad kväll med karaoke och japansk buffe! mums! på lördagen hängde vi här hos mig och grillade och sen spelade jag matte, amanda, mikael, johan, och matilda lite spel och så! det var kul :):):) på söndagen övade vi med aiyms band inför en spelning på house of blues!
 
den här veckan har gått fort också, har spelat in i studio med både foregniers och katie vilket var kul :D
i onsdags var jag också och såg ed sheeran tillsammans med Taylor på staples center! Var så grymt kul att se honom göra en hel show! Han är verkligen en så talangfull musiker och underhållare och herregud vad bra det var.
 
igår var jag först på Julians spelning på republic of pie, sen åkte jag hem och bytte om sen åkte vi till HoB för att spela med Aiym :) det gick bra och var superkul! :D efter det drog vi alla till jamesons och hade kul, sen drog vi hem till Annas lägenhet och jamma och sjöng och spela. ramlade hem runt 4.30 snåret men somnade inte förräns 6.30 typ (lol) men det var kul!
idag har jag chillat med amanda aiym och matte hela dagen och bara dryyygat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: