voldemortspenis

semester

Kategori: Vardag

började i LA med frukost på swingers
 
blev lite venice canals
 
venice beach
 
vixx <3
 
mor och far
 
jag och vixx och några kompisar gick på några kompisars spelning
 
familjen vid the grove
 
in the desert
 
kom fram till Las Vegas, hade en bergodalbana utanför hotellet, standard
 
new york new york
 
bellagio
 
jag och vixx
 
hamna i NYC
 
vegas bby!
 
åkte lite helikopter!
 
grand canyon WOW
 
hooverdammen
 
GC
 
mitt framtida slott
 
fint :')
 
träffa ngn random
 
hell caesar
 
venetia
 
 
mirage!
 
Här är första delen av resan! LA/Vegas!
Familjen kom hit på onsdagen, och då hade jag fortfarande lite skola onsdag torsdag, men när jag var ledig shoppa vi lite och åt gott :) på fredagen drog vi till venice beach och santa monica vilket var kul :D på kvällen gick vi på spelning och sen fira jag lite midsommar med mina kompisar :) på lördagen åkte vi till the grove och chilla runt lite och på kvällen drog jag ut med några kompisar och prova lite öl osv :) på söndagen åkte vi till vegas! Så jäkla häftig stad! men det var som en jävla bastu så fort man klev ut utanför dörren (önskar jag va nudist) men vi gick mest runt och kolla på coola hotell och jag spela bort kanske 2 dollar (lol) Vi hann också med att åka en helikoptertur över grand canyon! Så jävla häftigt asså, helt sjukt kan typ inte fatta vad vi såg! Men annars låg vi mest vid poolen :) del två kommer snart!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: