voldemortspenis

senaste veckan

Kategori: Vardag

cat and fiddle
cat and fiddle
katies artist development show
hela gänget nästan :)
fina kompisar :)
universal
universal :)
jurassic park
:)
egyptier
waterworld show :)
 
veckan har varit bra! I söndags var vi först på cat and fiddle och sen drog vi hem till kaylenne och taylor ett tag. var helt ok :) på måndagen var vi lediga och då hade vi rehersal inför artist development. annars har veckan gått fort, har repat, haft artist development show (vi gick inte vidare :( ) hängt med kompisar osv. I fredags hade jag min sista dag på mitt internship (pjuh) och på lördagen gick jag matte, amanda, mikael och aiym på seafood buffe :) var jävligt mumsigt! Hängde med aiym resten av dan och kolla film typ. På söndagen åkte jag matte amanda och aiym på universal och det var skitkul :D hade en riktig toppendag! dock på kvällen blev jag matförgiftad eller magsjuk eller något, har typ aldrig varit så sjuk i hela mitt liv. har varit sjuk hela dagen idag också och kommer skippa skolan imorgon :( usch vad drygt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: